Wednesday, August 24, 2011

Au revoir France

Selleks korraks reis läbi. Õnneks ei pidanud jutud airBalticu pankrotti minekust paika ning eile lõuna ajal istusime De Nice-Cote D`Azur -i lennujaamas salatirohelise sabaga lennukisse, et juba viie tunni pärast tervitada meie jaoks hetkel külmavõitu Tallinnat. Viibisime kahe nädala jooksul neljas erinevas riigis - Suurbritannias, Prantsusmaal, Šveitsis ning Monacos. Sõitsime autoga maha 1736 km, millest kiirteed kasutasime vaid 75 km ulatuses. Kõige kallim õlu mida jõime, oli Cannes`i rannas 17 euri pool liitrit. Vaatamata tagasihoidlikele tulemustele O Festivalil France - 2011 Savoie Grand Revard, õnnestus reis 1oo%. Kõik, mis oli plaanis vaadata 45-st eri piirkonnast koosneva suure Prantsusmaa vaid neljas väikeses piirkonnas, sai vaadatud. Kuigi muljeid on tohutult, on meie jaoks ikkagi enamus Prantsusmaast veel avastamata. Kuna sellest imekaunist maast ja ääretult sõbralikest, abivalmis ning lõputult naeratavatest prantslastest jäi ainult positiivne mälestus, siis külastame seda riiki kindlasti veel.